Obchodní podmínky

obsah:
  1. Základní ustanovení
  2. Odesláni, doprava a forma platby
  3. Převzetí zboží a prohlídka
  4. Reklamace
  5. Storno objednávky
  6. Odstoupení od smlouvy
  7. Vrácení zboží
  8. Mimosoudní vyrovnání
  9. Ochrana osobních dat
  1. Základní ustanovení

    • Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.
    • Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad přijímá platnou cenu objednaného zboží včetně přepravného či poštovného uvedenou v katalogu Internetového obchod, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak. Odeslanou objednávkou je kupující neodvolatelně vázán.
    • Práva a povinnosti stran se řídí ust. §2079, a násl,. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
    • Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká v okamžiku převzetí objednaného zboží kupujícím.
    • Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí.
    • Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud dochází k neplnění smluvních podmínek ze strany odběratele.
    • V případě neodebrání objednaného zboží je kupující povinen uhradit veškeré náklady marně vynaložené na doručení objednaného zboží.

    zpět na obsah

  2. Odeslání, doprava a formy platby

      • Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno.
      • Veškeré zboží je dodáváno s daňovým dokladem. Zboží zůstává do úplného zaplacení majetkem prodávajícího.
      • Prodávající si ponechává právo rozdělit objednávku na více zásilek v případě, že jejich součet přesáhne zvoleným dopravcem povolenou hmotnost nebo objem. V tomto případě dojde k telefonické nebo emailové domluvě s kupujícím.

    Doba odeslání
      • Objednávky zpracováváme od pondělí 8:00 do pátku 15:00. Objednávky přijaté v jiný čas budou nejdřívě zpracovány v pondělí.
      • Zboží bude odesláno následující den odpoledne za předpokladu, že je jeho množství skladem.
      • Zboží bude odesláno kupujícím vybraným způsobem při "dokončení objednávky" nebo uvedeným v registraci kupujícího.
      • Objednávky přijaté po 15 hodině budou odeslány nejdříve až následující den.

    Forma dopravy
      • Osobní odběr - V našem kamenném obchodu v Plzni.
      • Kurýrem PPL - maximálně do 20 kg, 109,- (+ případné doběrné 19,-), ceny uvedeny včetně DPH
      • Kurýrem PPL - hmotnost objedananého zboží od 20 do 40 kg, 218,- (+ případné doběrné 19,-), ceny uvedeny včetně DPH
      • Kurýrem PPL - hmotnost objedananého zboží nad 40 kg, 327,- (+ případné doběrné 19,-), ceny uvedeny včetně DPH
    Vyhrazujeme si právo změnit vaši volbu ceny za dopravu při vyšší celkové hmotnosti objednaného zboží

    Možnosti platby
    • Dobírka - zboží je placeno předávajícímu dopravci. K celkové ceně je připočteno 19,-.
    • Platba kartou online - Rychlý a bezpečný způsob placení zakoupeného zboží.
    • Bankovní účet - požadovaná částka bude převedena na náš účet 107-7273440257/0100 vedený u Komeční banky a pod Variabilním symbolem, který Vám bude zaslán. 

      ZBOŽÍ BUDE ZASLÁNO AŽ VE CHVÍLI PŘIPSÁNÍ ČÁSTKY NA NÁŠ ÚČET

    zpět na obsah

  3. Převzetí zboží a prohlídka

    • Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu, včetně případného poštovného. S konečnou cenou za zboží je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením.
    • Kupující je povinen při převzetí zboží bez zbytečného odkladu zboží prohlédnout a o případných zjištěných vadách okamžitě informovat prodávajícího.
    • Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit písemnou formou a přiložit k reklamovanému zboží. Popíše o jaké vady se jedná a jak se projevují.

    zpět na obsah

  4. Reklamace

    • V žádném případě nám neposílejte reklamované zboží na dobírku. Takto vrácené zboží nebude přijato a prodlužujete tím dobu vyřízení.
    • Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s podmínkami reklamace www.zelezarstvi-naradi.cz a právním řádem platným v ČR.
    • Zboží lze reklamovat u provozovatele dle podmínek reklamace na emailové adrese info@zelezarstvi-naradi.cz nebo telefonicky na tel. čísle (+420) 377 221 652.
    • K reklamaci je nutno předložit kopii faktury a doklad o dodání a zaplacení zboží, jehož vady jsou reklamovány.
    • Prodávající se zavazuje informovat zákazníka o způsobu vyřízení reklamace nejpozději do 5 pracovních dnů od její obdržení.
    • Dále je nutné, aby kupující v případě že prodávajícímu zasílá vadné zboží k reklamaci jej zaslal kompletní tak, jak jej převzal od prodávajícího, tedy v originálním obalu, nebo obalu odpovídající kvality a včetně všech součástí dodávky. Dopravce neručí za špatně zabalené zásilky.
    • Na reklamace vad způsobených přepravou zboží v nedostatečném obalu nebude brán zřetel.
    • Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
    • Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím.

    zpět na obsah

  5. Storno objednávky

    • Storno objednávky může zákazník bez souhlasu prodejce provést maximálně do 12 hodin od zaslání objednávky, nebo poté, jeli dodavatelem překročena písemně potvrzená dodací lhůta.
    • V dalších případech je nutná dohoda s prodejcem.
  6. Odstoupení od smlouvy

    § 1831
    • (1) Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, zašle nebo předá podnikateli bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od něho obdržel, ledaže mu podnikatel nabídl, že si zboží sám vyzvedne. Lhůta je zachována, pokud spotřebitel odešle zboží před jejím uplynutím.
    • (2) Podnikatel může po spotřebiteli požadovat pouze úhradu nákladů stanovených tímto zákonem.
    • V dalších případech je nutná dohoda s prodejcem.
    § 1832
    • (1) Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Podnikatel vrátí spotřebiteli přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím spotřebitel souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady.
    • (2) Jestliže spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který podnikatel nabízí, vrátí podnikatel spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
    • (3) Podnikatel uhradí spotřebiteli náklady spojené s vrácením zboží, jestliže neupozornil spotřebitele na povinnost nést tyto náklady v souladu s ustanovením § 1820 odst. 1 písm. j).
    • (4) Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, podnikatel není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než obdrží zboží, nebo než mu spotřebitel prokáže, že zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve.
    § 1833
    • (1) Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Podnikatel vrátí spotřebiteli přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím spotřebitel souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady.

    Formulář pro odstoupení od smlouvy
    Odstoupení od smlouvy PDF
    Odstoupení od smlouvy DOCX


    zpět na obsah
  7. Vrácení zboží

    • V žádném případě nám neposílejte vrácené zboží na dobírku.
    • Po obdržení vráceného zboží, prodávající obratem zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem. Kupující je povinen uhradit veškeré expediční náklady.
    • V případě, že z nějakého důvodu posíláte zboží zpět (špatná velikost, barva, vada na zboží atd.) vložte prosím ke zboží paragon a dopis s důvodem proč tak činíte a zda chcete vyměnit velikost, jiné zboží nebo vrátit peníze (dopis lze zaslat i emailem samozřejmě).

    zpět na obsah

  8. Mimosoudní vyrovnání

    • Pro mimosoudní řešení sporů lze kontaktovat Českou obchodní inspekci. Nejčastějšími spory, které jsou v rámci institutu ADR řešeny, jsou spory z vadného plnění (reklamace zboží a služeb). Týká-li se Váš spor zamítnuté reklamace, zpravidla bohužel nebudeme schopni posoudit, zda byla Vaše reklamace oprávněná.Pro více informací navštivte Informace o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů (ADR).

    zpět na obsah

  9. Ochrana osobních dat

    • Dodavatel prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze pro interní potřebu dodavatele a nebudou zveřejněny, poskytnuty třetí osobě či nijak zneužity. Pouze v případě doručení zboží 3. stranou ji mohou být základní doručovací údaje poskytnuty.
    • Vyplněním registračního formuláře, či závazné objednávky, kupující dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech.
    • Kupující má právo na vymazání svých osobních údajů z databáze, učiní-li tak písemnou formou nebo emailem na adresu info@zelezarstvi-votrubec.cz z emailové adresy zadané v registraci.

    zpět na obsah

Tyto obchodní podmínky jsou platné od 11.9.2008